who gets it? :)

خرید بک لینک

دلم گرفته...

کاش بود...

متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.
توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی آن به آخرین نسخه می باشد
با این حال ممکن است مرورگرتان توسط پلاگین خود قابلیت پخش این فایل را برای تان فراهم آورد.


who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 59 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:41

+برم من؟!

-نمیدونم...

+باهات بیام؟!

-نمیدونم... دیرت میشه خب...

+باهات بیام خوشحال میشی؟!

-نمیدونم...

+خب بگو چیکار کنم خوشحال میشی؟!

-نمیدونم خب...

+میخوای که باهات بیام ولی مثل این باشه که همین الان ازینجا راه افتادم نه؟!

-اوهوم :))

who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 51 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:41


چشمهاتو ببند...
بوی بهارنارنج رو حس میکنی؟!
نوازش گرم نور خورشید روی صورتهامون رو چی؟!
چشمهاتو باز کن...
منو میبینی؟!
با دامن بنفشم جلوت بالا و پایین میپرم و صدات میکنم که بیای پیشم...
چشمات مثل دو تا خط میشه و یه لبخند گنده صورتتو میگیره...
دوان دوان به سمتت میام و دستتو میگیرم و تورو پشت سر خودم میکشم...

من، تو، خورشید و عطر بهارنارنج...


who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 62 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:41

یادمه بهش گفتم آرومتر!

اینجا که دیگه کسی نیست... من و توییم فقط!

چرا انقدر عجله داری؟!

گفت

آخه تویی!!!



who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:41

نمیدونم چه اتفاقی داره برام میفته...نمیدونم مشکلم چیه...نمیدونم نمیدونم نمیدونم...It's been 3 days...3 fucking days!and I still caot stop crying...متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد.توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای رایج و بروزرسانی who gets it? :)...

ما را در سایت who gets it? :) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:41

صفحه بندی